Ostvarite veći doseg i više konverzija sa CSS partnerima
Google Shopping je usluga koja omogućava posjetiteljima da vide određene proizvode u rezultatima pretrage i, osim male ilustracije, vide i cijene tih proizvoda direktno u tražilici, kako bi brže i efikasnije donosili odluke. Mnoge e-trgovine se same oglašavaju putem Google Shoppinga, ali malo njih koristi usluge vanjskih CSS partnera. CSS je skraćenica od Comparison Shopping Service, što je stranica koja upoređuje proizvode pojedinih e-trgovina prema njihovoj cijeni i drugim parametrima. Posjetioci ove stranice se zatim usmjeravaju na stranicu oglašivača. Ovakvi CSS partneri mogu vamkreirati Shopping kampanje i dobiti za vas dodatni izvor prometa.
Zašto bih trebao omogućiti vanjskog CSS partnera?
Postoji nekoliko razloga za dodavanje vanjskog CSS partnera:
- Vanjski CSS partner može osigurati veću vidljivost vaših proizvoda. CSS partneri prilagođavaju naslove i opise oglasa tako da to nije samo jednostavno dupliciranje.
- Kada radite sa CSS partnerima preko affiliate mreže, plaćate samo za konverzije, tako da možete biti sigurni da plaćate samo rezultate, a ne klikove.
- Veća je vjerovatnoća da će posjetitelj kliknuti na vaš oglas ili oglas partnera, umjesto na oglas vašeg konkurenta.
- Možete ostvariti više prikaza, klikova i samim tim više prometa zahvaljujući dodatnom prometu.
Koliko košta rad sa eksternim CSS partnerom?
Većina kompanija koje nude usluge CSS partnera naplaćuju mjesečnu naknadu za uslugu, ali cijenu određuje svaki partner pojedinačno. Međutim, kada radite preko affiliate mreže, sve što trebate učiniti je dati dozvolu i naši partneri će početi raditi. Plaćate samo konverziju, tako da kao oglašivač ne snosite nikakav rizik.
Zar takva saradnja ne poskupljuje moju postojeću Google Shopping kampanju?
Ne, sa Google Shopping nema prijetnje od poskupljenja bid-a kao kod tradicionalnog PPC, jer Google ne vidi oglase CSS partnera kao konkurentnu ponudu. Na primjer, ako korisnik traži tenisice za trčanje, jedan određeni model koji nudi ta e-trgovina može se pojaviti u oglasnoj usluzi A i drugi model u reklamnoj usluzi B. CPC koji plaća pobjednički CSS servis se ni u ovom slučaju neće povećati, jer se trgovcu nikada ne naplaćuje cijena u visini svoje ponude u odnosu na drugu svoju ponudu vlastite e-trgovine. Kao rezultat toga, partneri vam ne povećavaju cijenu po kliku, samo konkurentske e-trgovine mogu povećati cijenu.
Mogu li omogućiti više CSS partnera?
Da, jer dobijate više pogodaka i uvijek plaćate samo konverziju!
Ako želite da angažujete CSS partnere putem Dogneta, pošaljite nam e-poštu na hello@dognet.com i rado ćemo vas savjetovati o sljedećim koracima.