Šta je affiliate marketing i kako početi zarađivati s njim?

Šta je affiliate marketing i kako početi zarađivati s njim?


Affiliate marketing je nekonvencionalna marketinška taktika koja može generirati online prihod za vas. Zamislite da promijenite posao: napravite web stranicu, dodate joj oglas i zarađujete bilo kada i bilo gdje – čak i kada spavate? Zvuči dobro, zar ne? U tome možete uspjeti ako postanete affiliate publisher i počnete koristiti affiliate marketing. U ovom članku možete saznati šta je affiliate marketing i kako početi zarađivati s njim.

 

Šta je affiliate marketing?

Affiliate marketing je proces kojim affiliate publisher (kreator sadržaja na mreži, bloger – izdavač) zarađuje proviziju za posredovanje prodaje proizvoda druge osobe ili kompanije (affiliate oglašivač – trgovac). Bićete plaćeni samo svaki put kada izvršite prodaju, baš kao i provizijski prodajni predstavnik.


Publisher (izdavač) jednostavno pronađe proizvod koji mu se sviđa, zatim promovira taj proizvod i ostvaruje dio profita od svake prodaje koju ostvari. Prodaja se prati putem posebnih provizijskih veza sa web stranice izdavača (poslovnog partnera) do e-trgovine oglašivača. Ako imate web stranicu ili društvenu mrežu i želite da počnete zarađivati na njoj, affiliate marketing je odlična prilika za vas.

Affiliate marketing je model oglašavanja u kojem kompanija daje poslovnim partnerima nadoknadu za posao kreiran na osnovu marketinške taktike affiliate partnera.

 

Osnovni pojmovi affiliate marketinga

  • Oglašivač – preduzeće/kompanija koja želi povećati prodaju, trgovac. To može biti e-trgovina, davalac zajmova ili druge usluge na internetu (npr. 4home.sk). 
  • Kampanja – Oglašivač ima svoju affiliate kampanju, u kojoj se nalaze podaci o oglašivaču, visini provizije, kao i drugim uslovima za promociju (npr. kampanja 4home.sk). 
  • Izdavač (publisher) – osoba ili kompanija koja želi zaraditi novac na Internetu promocijom drugih kompanija/usluga, poslovni partner. To može biti bloger, vlasnik web stranice ili influencer koji ima vlastitu stranicu na društvenim medijima. 
  • Affiliate link (URL partnera) – jedinstveni URL koji će izdavač dobiti u kampanji i postati poslovni partner. Koristeći ovu vezu, izdavač dovodi promet na web stranicu oglašivača i zarađuje provizije. To je jedinstvena “adresa” preko koje, kada posjetitelj klikne, e-trgovina i Dognet znaju da posjetitelj dolazi od određenog izdavača i može mu se pripisati provizija. 
  • Affiliate mreža – affiliate mreža okuplja nekoliko raznih kampanja u jednom sistemu. To je veza između affiliate izdavača i oglašivača. Mi, Dognet, smo affiliate mreža. Kod nas ćete pronaći stotine različitih kampanja.
  • Kolačići – kolačići su podaci koji identificiraju posjetitelja web stranice i izdavača koji ih je tamo doveo. To je privremena datoteka koja se pohranjuje u pretraživaču posjetitelja. Tako možemo dodijeliti proviziju poslovnom partneru – izdavaču. Kolačići također osiguravaju da izdavač primi proviziju, čak i ako se posjetitelj vrati na web stranicu nakon nekoliko dana.

Kako funkcionira affiliate marketing?

Affiliate marketing promovira proizvode drugih ljudi u zamjenu za malu proviziju za svaku prodaju. Princip provizije funkcionirao je stotinama godina i samo je prenesen u online okruženje. S obzirom na to da izdavač prima nagradu samo za obavljenu kupovinu, to je win-win situacija. E-trgovina plaća samo onu reklamu koja joj je donijela profit, izdavač dobiva nagradu.

Da li posjetitelj mora odmah kupiti? Kako e-shop saznaje da ste kupca doveli vi? Kolačići su odgovor na oba pitanja. Kada dovedete posjetitelja u trgovinu, zahvaljujući kolačićima koji se standardno pohranjuju 30 dana, e-trgovina može utvrditi da ste posjetitelja doveli putem svoje provizijske veze. Posjetitelj na stranici ne mora odmah kupiti. Dovoljno je da prvi put klikne na vaš provizijski link i onda, ako se vrati u e-trgovinu čak i nakon nedelju dana, dobijate nagradu – proviziju.

Vrijeme pohranjivanja kolačića je standardno 30 dana. Ovo vrijeme može biti duže ili kraće – ovisno o konkretnoj kampanji. Na primjer, Bistro kampanja traje samo 1 dan. Međutim, obično je to 30 dana.

Jednostavan princip affiliate marketinga

  1. Izdavač (publisher, vlasnik web stranice / stranice za društvene mreže) registrira se u affiliate mreži (registracija kao i korištenje Dognet mreže besplatni su). 
  2. On će birati iz administracije elemente oglašavanja koji sadrže njegov identifikator (identifikatori se dodjeljuju automatski). 
  3. Postavi (smjesti) reklamne elemente na svoju stranicu po vlastitom nahođenju (baneri, linkovi, proizvodi,…). 
  4. Također može generirati alternativne izvore prihoda u obliku biltena i slično.
  5. Čim korisnik klikne sa banera ili drugog elementa na web stranicu oglašivača (na primjer e-trgovina) i poduzme radnju (npr. kupovinu robe), odmah se na osnovu toga sa koje veze je kupac došao evidentira i pripisuje izdavaču provizija.

4 strane uključene u affiliate marketing

Uspjeh affiliate marketinga ovisi o odnosu četiri uključene strane.

  1. Affiliate oglašivač
  2. Affiliate izdavač
  3. Potrošač
  4. Affiliate partnerska mreža


1. Affiliate oglašivač (npr. e-trgovina)

Prodavac, trgovac, e-trgovina, kreator proizvoda. Proizvod može biti fizički predmet, na primjer kućni proizvodi, ili usluga, kao što je osnivanje poslovanja preko interneta. Oglašivač pokreće affiliate kampanju za svoj proizvod. Većina e-trgovina to radi putem affiliate partnerske mreže, ali mogu imati i vlastito rješenje.

Primjeri affiliate kampanja iz mreže Dognet

Primjeri affiliate kampanja iz mreže Dognet

 

2. Affiliate izdavač (npr. blog)

Izdavač dolazi u igru kada e-trgovina ima pokrenutu mrežnu kampanju. Tamo pronalazi provizijske veze koje koristi za promociju proizvoda oglašivača i preko kojih mreža može pratiti da je upravo on posredovao u kupovini na e-trgovini oglašivača.  

Affiliate izdavač promovira proizvod na svojoj web stranici ili društvenim medijima kako bi uvjerio potrošače da je proizvod dobar za njih i kako bi ih uvjerio da kupe proizvod.

3. Potrošač

Vrlo važan dio cjelokupnog marketinga je potrošač koji kupuje u e-trgovini oglašivača i kojeg je izdavač u kupovinu uvjerio. Ništa ne bi bilo moguće bez potrošača. Bilo da potrošači to znaju ili ne, oni (i njihove kupovine) su pokretačka snaga affiliate marketinga.

Kada potrošači kupuju proizvod, prodavac (oglašivač) i izdavač dijele zaradu. Potrošač neće platiti višu cijenu za proizvod jer je trošak partnerske mreže već uključen u maloprodajnu cijenu.

4. Affiliate partnerska mreža (Dognet)

Sama affiliate partnerska mreža jednako je važan dio ove jednačine. Iako neke velike e-trgovine imaju svoj vlastiti partnerski sistem, za većinu e-trgovina affiliate mreža je savršeno rješenje. Upravo affiliate partnerska mreža je veza između oglašivača i izdavača. Za izdavače, mreža je baza podataka o kampanjama koje mogu koristiti na svojim web stranicama. Naprotiv, za e-trgovine mreža je baza podataka o izdavačima koji će promovirati njihove proizvode. Dognet.sk je jedna od slovačkih affiliate mreža.

 

Prednosti i nedostaci affiliate marketinga za izdavače

Affiliate marketing se uglavnom sastoji od strpljenja, truda da naučite nove stvari i stalnog rada. Ako neki kažu da je to lak novac, nemojte vjerovati. Početak je prilično izazovan i potrebno je mnogo vremena da dobijete svoju prvu proviziju. Međutim, isplati se raditi i izdržati. Kasnije vam to može postati sporedni ili čak glavni prihod.

Najveća prednost affiliate marketinga je što u početku ne zahtijeva gotovo nikakve troškove. Ako želite da pišete, možete to učiniti na besplatnim sajtovima za blogovanje, besplatno kreirati profil na društvenim mrežama ili potrošiti nekoliko eura i kreirati web stranicu na vlastitom domenu (preporučujemo!). Rad na vašem projektu je često fleksibilan i možete raditi kad god i koliko god želite. To vas ne ograničava u vašem glavnom poslu.

Ostale prednosti su što ovdje ne radite da biste kreirali proizvod, već samo da biste ga prodali. Osim toga, na internetu postoje milijarde ljudi, tako da svaka web stranica ili profil na društvenim mrežama može pronaći svoju publiku.

Glavni nedostatak je što je za postizanje rezultata potrebno vrijeme. Kao izdavač, plaćeni ste samo ako posredujete u kupovini. Da bi se to dogodilo, potrebna vam je publika i potrebno je neko vrijeme da se ona izgradi. Stoga možete raditi bez plaće nekoliko mjeseci. Međutim, vaš trud će se definitivno isplatiti.

 

Kako početi zarađivati kroz affiliate marketing?

Početak rada s affiliate marketingom je jednostavan i zaista to može svako. Ako ste dovoljno spretni, vaš projekat se može pretvoriti u posao sa punim radnim vremenom.

Korak 1: Kreirajte web stranicu ili društvenu mrežu

Ako želite zaraditi novac putem affiliate marketinga, potreban vam je online prostor gdje možete promovirati proizvode oglašivača. Odaberite temu koja vas zanima i kojom se bavite. Provjerite ponudu kampanja affiliate mreže. Ako za vašu temu ima dovoljno proizvoda za promociju, kreirajte web stranicu ili profil na društvenim mrežama s ovom temom i redovno dodajte sadržaj kako biste pridobili publiku.

Korak 2: Prijavite se za affiliate partnersku mrežu

Da biste dobili pristup kampanjama, morate se prijaviti za affiliate mrežu. U Slovačkoj postoji nekoliko partnerskih mreža, a možete, naravno, koristiti i strane affiliate programe.  

Probajte na primjer:


Registracija u affiliate mrežu Dognet

Za registraciju u Dognet affiliate mrežu, dovoljno je popuniti obrazac koji ćete pronaći na početnoj stranici Dognet.ba. Registracija je brza i besplatna.

Možete se registrirati na mreži čak i ako nemate trgovinu – samo odaberite opciju obrasca za fizička lica. Prilikom registracije potrebno je unijeti jednu web stranicu (ili Facebook stranicu, YouTube kanal ili Instagram profil) na kojoj želite koristiti affiliate kampanje. Ako nemate web stranicu ili je samo kreirate, ne brinite. Samo to napišite i vaša registracija će svejedno biti odobrena.

Korak 3: Koristite provizijske veze i zarađujte novac

Sada imate pristup linkovima za affiliate provizije. Samo se prijavite na Dognet administraciju https://login.dognet.sk/affiliates/panel.php  

Koristite ih i redovno objavljujte sadržaj, uključujući u njega affiliate link. Možete dodati linkove na primjer u svoje članke, objave na Facebooku, Instagram priče ili u infobox ispod YouTube videa. Ne zaboravite redovito provjeravati i ažurirati svoje veze – vaša kampanja može postati neaktivna – nemojte koristiti bespotrebno nefunkcionalne affiliate veze, radije ih zamijenite novom kampanjom.

 

Kada izdavač dobija proviziju?

  1. Za posredovanje u prodaji

Izdavač dobija nagradu najčešće za posredovanje u prodaji u e-trgovini. Ako neko klikne na link za proviziju i izvrši kupovinu, izdavač dobiva % od vrijednosti kupovine. Provizija može biti i fiksni iznos, na primjer ako potrošač koristi uslugu oglašivača. Nagrade se razlikuju od kampanje do kampanje.

  1. Za dovršenje radnje

Drugi način nagrađivanja je na osnovu konverzije od strane potencijalnih klijenata. Izdavač mora uvjeriti potrošača da posjeti web stranicu trgovca i dovrši traženu radnju – bilo da je to popunjavanje obrasca za kontakt, prijava za probnu verziju proizvoda, prijava na bilten, itd.


Najčešći tipovi affiliate izdavača

1. Influenceri

Influencer je pojedinac koji ima moć da utiče na odluke o kupovini kod velikog dijela populacije i ovaj uticaj se može koristiti i za affiliate marketing. Influencer marketinške kampanje posebno su popularne na Instagramu, gdje se brendovi povezuju s influencerima koji se doživljavaju kao stručnjaci ili autoriteti u svojim specifičnim oblastima.

2. Blogeri, stranice s recenzijama i vlasnici časopisa

Zahvaljujući sposobnosti da pišu prirodne i dobre SEO članke, blogeri se ističu u rezultatima organske pretrage i to je njihova jača strana. Na primjer, bloger testira proizvod ili uslugu i zatim napiše sveobuhvatnu recenziju koja uključuje proizvode na zanimljiv način i pomaže da se ostvare konverzije.

3. Mikrosajtovi fokusirani na određenu kampanju

Mikrosajtovi se razlikuju po tome što nude ciljaniji i relevantniji sadržaj specifičnoj publici, što dovodi do povećanih konverzija kroz njihov jednostavan i direktan poziv na akciju – sa vezom za proviziju.

4. Bilten

Marketing putem e-pošte je još uvijek održiv izvor prihoda od affiliate marketinga. Šaljite svojoj publici e-mail biltene koji uključuju provizijske veze do proizvoda, zarađujući proviziju nakon što potrošač kupi proizvod.

5. Web stranice velikih medija

Ove stranice su dizajnirane da konstantno generišu ogromnu količinu prometa i fokusiraju se na stvaranje publike od stotina hiljada ljudi. Ove web stranice promoviraju proizvode širokoj publici putem banera i kontekstualnih partnerskih veza.

6. Katalozi proizvoda

Web stranice koje grupišu proizvode iz jedne kategorije, ali iz različitih e-trgovina, također su popularan oblik. Na primjer, katalozi namještaja, odjeće, dječjih igračaka i slično.

Ne morate imati kompliciran projekat ili biti veliki influencer da biste se uključili u affiliate marketing. Sve šta vam treba je blog na kojem ćete na primjer:

  • predstaviti karakteristike promoviranog proizvoda
  • prikazati različite upotrebe promoviranog proizvoda
  • govoriti o prednostima i nedostacima promoviranog proizvoda
  • pričati o svom iskustvu s proizvodom
  • pomagati svojim savjetima da se bolje iskoristi proizvod
  • uporediti različite promovirane proizvode
  • kreirati liste sličnih proizvoda i usluga

… i sve to koristeći provizijske veze.

 

Kako koristiti provizijski link u affiliate kampanji?

Kampanja može imati više oblika, a onaj konačni je na vama. Najbolji način da promovirate affiliate kampanju putem web stranice je preporučiti proizvod/kategoriju oglašivača. Pronaći problem koji posjetitelji rješavaju i ponuditi izlaz u obliku proizvoda sa provizijskom vezom. Vrlo je vjerovatno da će vaši čitaoci kliknuti i izvršiti kupovinu.

1. Možete ga umetnuti u tekst

Odlična strategija je otvoriti temu i direktno preporučiti rješenje. Tako, na primjer, napišete članak o tome koje jastuke odabrati za domaćinstvo. Odaberite nekoliko svojih savjeta i preporučite oglašivača čitatelju. Ne samo da ćete donijeti zanimljiv sadržaj, već možete pridobiti i čitaoce sa Google-a koji traže vašu temu i spremni su za kupovinu.

Najbolje funkcioniraju razni vodiči, recenzije, preporuke, poređenja proizvoda ili “10 savjeta” Odaberite unaprijed svoje kampanje i tome prilagodite formu članka.

Izvor: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 


Naši savjeti o tome kako koristiti affiliate linkove u tekstu:

  • Navedite proizvode u svom najčitanijem postu.
  • Kreirajte članak o proizvodu.
  • Napravite natjecanje za proizvod na koji se povezujete putem affiliate linka.
  • Uporedni članak.
  • Kada proizvod ima inovacije, kreirajte ažurni post.
  • Napravite objavu alternativnih proizvoda (npr. alternative luksuzne šminke).
  • Napišite post “zašto sam prešao sa X na Y”.
  • Kreirajte stranicu sa linkovima (npr. moje omiljene knjige).
  • Napravite članak i ponudite ljudima kupon za popust.


2. Možete ga unijeti u CTA dugme

Call To Action (poziv na akciju) je element (npr. dugme) koji poziva posjetitelje da poduzmu radnju koju želite. Na primjer: Kupite ovu knjigu. Ili: pišite mi.

Izvor: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 

3. Možete ga umetnuti u dugme

Na vama je u kom obliku će dugme biti, ne mora da bude poziv na akciju, može biti obično dugme s nazivom proizvoda i e-trgovine. Link u dugmetu bi trebao biti link sa provizijom.

Izvor: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 

4. Možete ga dodati na sliku

Affiliate link također može dolaziti sa slike na webu. Međutim, pokušajte odabrati vezu koja ima veze. Na primjer, sa slike štapa za pecanje neka ide link na proizvod štapa na slici.

5. Možete ga dodati na baner

Veliki broj reklamnih banera ćete pronaći direktno u administraciji affiliate mreže. Možete ih dodati na svoju web lokaciju i povezati ih sa affiliate linkom.


6. Možete ga podijeliti na društvenim mrežama

Podijelite proizvod s partnerskim linkom putem društvenih mreža. Bilo kao link ili dodati sliku i klik, na primjer kroz skraćivač poput bit.ly. (Linkovi za proviziju su veoma dugački). Pazite da ne djelujete kao spameri. Trenutno je moguće dodati affiliate linkove i pričama na instagramu. Tu ih ne morate skraćivati.

 

Primjer affiliate na Facebooku:


Zabranjene prakse u affiliate marketingu

  1. Vještački popunjavati formulare ili narudžbe
  2. Distribuirati SPAM ili izvoditi druge aktivnosti koje bi se mogle shvatiti kao SPAM
  3. Uznemiravanje na forumima i u komentarima
  4. Koristite brend kampanje u PPC oglasima
  5. Preusmjeravati cijele domene putem affiliate linka

Najbolji formati članaka za affiliate marketing

Ako ste odlučili kreirati online časopis, postoji 5 osnovnih oblika članaka koji u affiliate marketingu odlično rade i dobro se prodaju. Probajte ih.

1. Pregled-ocjena-kritika proizvoda/usluge

Pregledi proizvoda ili usluga su među najpopularnijim formatima. Ljudi često traže osvrte i iskustva drugih prije kupovine. Vrlo je vjerovatno da će kliknuti na vezu u vašem pregledu i kupovati.

Ako postoji proizvod ili usluga za koju mislite da bi koristila vašim čitateljima, napišite svoje iskustvo. Navedite sve prednosti i nedostatke proizvoda i izgradite povjerenje kod čitatelja. Čitatelji će sigurno cijeniti opsežne preglede, gdje ćete navesti i negativne strane proizvoda i pomoći im da zaista donesu odluku o kupovini. Prednost je ako imate vlastite fotografije ili video o proizvodu.

2. Poređenje proizvoda

Osim pregleda pojedinačnih proizvoda, ljudi vole i komparatore. Također u ovom slučaju, čitatelji vašeg članka će vrlo vjerovatno kupiti od vas – oni koji su zainteresirani za čitanje uporednog pregleda obično su spremni za kupovinu, ali nisu sigurni koji proizvod odabrati. Kreiranje članka koji ih potiče da kupe neki od proizvoda daje vam veliku šansu da zaradite proviziju.

Poređenje madraca može izgledati ovako:

Izvor: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 

3. Lista proizvoda, alata ili usluga

Svaka privredna grana ima neku vrstu alata ili usluga. Napravite listu i redovno je ažurirajte. Na primjer: Lista e-trgovina sa prirodnom kozmetikom ili Lista knjiga o Drugom svjetskom ratu. Kada kreirate liste, ponovo pratite analizu ključnih riječi i napravite liste onoga šta ljudi zaista traže.

4. Rangiranje proizvoda/usluga

Ljudi vole top liste. Ocijenite nekoliko proizvoda ili usluga i rangirajte najbolje.

5. Tutorijali

Članci s uputama uvijek su popularni i dobro funkcioniraju za promoviranje affiliate proizvoda. Takvi vodiči nisu samo korisni, već vam pomažu i da poboljšate rangiranje na pretraživačima. Članci s uputama “kako” uvijek dobro rade na pretraživačima.

Na primjer, ako je vaš proizvod tehnički, potrebna su vam uputstva prije nego što ga možete koristiti. Stoga možete napisati upute kako ga pravilno koristiti. Ili možete dodati recept i uputiti na pribor koji se tokom pripreme koristi. Postoji mnogo mogućnosti.

 

Savjeti koji će vam pomoći da postanete uspješan affiliate marketer

Uspjeh vašeg projekta ovisi o odabiru prave strategije. Evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da postanete uspješan izdavač i zaradite novac.

1. Postanite stručnjak

Postanite stručnjak u jednoj oblasti umjesto da promovirate veliki broj proizvoda – moći ćete promovirati konkretne proizvode i moći ćete ciljati publiku koja će biti zainteresirana za proizvode i najvjerovatnije kupiti proizvod.

2. Gradite na ličnom iskustvu

Ako možete, promovirajte proizvode u koje vjerujete i možete donijeti ljudima lično iskustvo. Tako će se vaši postovi doživljavati kao uvjerljivi i čitatelji će imati veću želju da kliknu do e-trgovine oglašivača. Lični pristup je jača strana malih blogera koja odlično funkcionira.

Izgradnja povjerenja kod vaše publike je najvažnija u affiliate marketingu, a najbrži način da izgubite povjerenje je da preporučite proizvode koje niste koristili ili koji nisu prikladni za vašu publiku.

3. Koristite više kampanja

Uključite veze na više proizvoda ili usluga u svoj sadržaj. Ovo će povećati vjerovatnoću da će ljudi kliknuti na jednu od njih. Odaberite više kampanja u svom području i promovirajte široku paletu proizvoda.

4. Nastavite sa testiranjem

Isprobajte različite formate, različite naslove, različite oblike CTA. Neprestano testirajte stvari i tražite ono što će vam najbolje funcionirati. Uporedite rezultate i upotrijebite ove podatke da precizirate svoju strategiju.

5. Fokusirajte se na SEO

SEO je i dalje važan i ako vam je dobar, dobićete besplatne posjete sa pretraživača. Članci koji se bave problemom i daju odgovor u obliku proizvoda odličan su format za affiliate. Od pretraživača dobijate na vašu web stranicu relevantnu posjećenost od ljudi koje zanima sadržaj vašeg članka – a ako riješite njihov problem, najvjerovatnije ćete zaraditi proviziju.

Imate li e-trgovinu? Isprobajte affiliate marketing kao jedan od načina online oglašavanja i postanite oglašivač

Affiliate marketing nudi e-trgovinama priliku da povećaju svoju prodaju. Zanimljiv je oblik oglašavanja, jer oglašivač (e-trgovina) plaća partnerskoj mreži oglašavanje tek nakon prodaje. Dakle, ne plaća “samo klikove”, kao što je to slučaj sa drugim oglasnim sistemima. Povrat ulaganja je vrlo visok u slučaju affiliate marketinga.

Upravljanje affiliate marketingom zahtijeva vrijeme i softver

Ako želite affiliate za svoju e-trgovinu, možete kreirati vlastiti affiliate program ili kupiti tzv. kutija rješenje. Najlakši način je da se uključite kao oglašivač u affiliate mrežu koja već ima spremno tehničko rješenje. Osim toga, pruža vam oslonac, tehničku podršku i oslobađa vas od komunikacije s izdavačima.

Prednosti affiliate marketinga za e-trgovine

Glavna prednost je u tome što oglašivač plaća samo stvarnu prodaju ostvarenu preko affiliate-a, vi plaćate samo za kvalitetan promet, a ne za oglase na stranicama koji zapravo ne donose profit. Neke pridružene mreže zahtijevaju paušalnu mjesečnu naknadu, mi u Dognet partnerskoj mreži naplaćujemo samo naknadu od posredovane prodaje. Proviziju ćete odobriti samo ako kupovina teče glatko i kupac vam ne vrati robu.

Sve je vrlo mjerljivo, tako da možete biti sigurni da plaćate samo za stvarne rezultate. Zahvaljujući spretnim izdavačima, novi promet će doći na vašu web stranicu. Budući da se izdavači često bave web lokacijama sa vrlo dobrim SEO sadržajem, promet koji vam šalju često je ciljan i vjerovatno će vam poslati novog kupca. 

Loša strana je da ako je vaša e-trgovina vrlo mala ili ima nedostatke u dizajnu, affiliate marketing vam ne može garantirati povećanje prodaje. Odluka o kupovini na kraju je na posjetitelju vaše stranice. Stoga je dobro poboljšati UX dizajn i raditi na cjelokupnom marketingu vašeg brenda.

Osim prodaje, affiliate marketing također može povećati kredibilitet vašeg brenda. Izdavači su razni časopisi, blogovi i influenceri koji će početi stvarati pozitivan sadržaj o vašem brendu (jer žele posredovati u prodaji). Ovo će povećati svijest o vašem brendu i doprijeti do veće publike.

Da li je affiliate marketing prikladan za vašu e-trgovinu?

Na uspješno pokretanje affiliate programa vašeg e-shopa utiče nekoliko faktora. Prije nego započnete affiliate partnerski program, trebali biste sebi postaviti nekoliko pitanja:

  • Možete li sami upravljati programom ili ćete kontaktirati affilitate mrežu?
  • Imate li mrežu blogera koje možete kontaktirati ili ćete koristiti bazu podataka affiliate mreže?
  • Imate li strategiju provizija koja odgovara vašem budžetu?
  • Imate li spremnu dokumentaciju (PR članke, banere)?
  • Kakva je vaša publika, može im se dopasti kreiranje online sadržaja?

Dognet affiliate stručnjaci rado će vam pomoći da odgovorite na ova pitanja. Popunite formular za prijavu oglašivača i mi ćemo vas kontaktirati.

Svaka e-trgovina dolazi u stanje u kojem se više ne isplati trošiti na PPC, RTB ili pritiskati na Facebook. Ovo je pravo vrijeme da posegnete za affiliate marketingom, koji otvara nove mogućnosti. Učlanjenjem u affiliate mrežu, dobićete pristup hiljadama novih medija do kojih inače ne biste mogli doći, ili veoma teško.


Koliko e-trgovina plaća mjesečno za affiliate?

Trebali biste biti svjesni da mjesečni iznos koji plaćate za svoju affiliate kampanju također može varirati. Na to utiče broj izdavača uključenih u program, ponašanje ljudi u kupovini tokom sezone, a time i konačan broj posredovanih prodaja. Tokom božićne sezone e-trgovine obično imaju veću prodaju, pa će logično porasti i broj posredovanih konverzija, pa ćete platiti više nego, na primjer, tokom ljeta, kada e-trgovine opadaju.


Isprobajte affiliate marketing u mreži Dognet

Kroz affiliate kampanje povećali smo promet naših 831 oglašivača čak za 30 %. Do danas smo osigurali 3 066 981 konverzija sa ukupnim prometom većim od 196.204.211 €. Preko mreže ćete doći do hiljada časopisa, blogova, kataloga i influencera. I sve to na bazi provizije bez plaćanja klikova ili prikaza.


Zaključak

Affiliate marketing je odličan način da unovčite svoj sadržaj i ostvarite online prihod.

Kako se vremena mijenjaju, affiliate marketing se razvija. Baneri na web stranicama i bilteni su nekada bili glavni način dijeljenja affiliate linkova. Danas društvene mreže rastu u popularnosti, a članci i dalje drže svoje mjesto. 

 

Koju god metodu odabrali, pobrinite se da proizvodi koje dijelite budu relevantni za vašu publiku i izbjegavajte sve sumnjive prakse. Affiliate marketing je odličan način za povećanje prodaje u e-shopu. Oglašivačima pruža visok povrat ulaganja. Ne plaća se za nepotrebne klikove, samo za ostvarenu prodaju.

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Koje su kampanje dostupne u našoj mreži?