U mreži su nam zaštita i kvalitet prometa na prvom mjestu

U mreži su nam zaštita i kvalitet prometa na prvom mjestu

U Dognet mreži smo postavili vrlo osjetljive procese i algoritamske robote za kontrolu kvaliteta prometa. Sav affiliate marketing se zasniva na povjerenju. Zato na mreži vodimo računa da damo sve od sebe kako bi se oglašivač mogao osloniti na nas i na području zaštite i kvaliteta prometa (traffic).

Bavimo se affiliate marketingom putem e-trgovine i to stvara određeni broj izdavača. Ne radimo sa onima koji daju prednost pop-up prometu, kockanju ili pornografiji. Ne zanima nas njihova vrsta prometa. Mi smo zainteresovani za poštene izdavače koji za posjetitelje kreiraju sadržaje ili usluge fer vrijednosti.

Zaštitni elementi Dognet mreže

Od samog početka, mreža je dizajnirana da bude zaštićena od neželjenih izdavača. Prije nego što izdavač dođe do kampanje, mora proći kroz više kontrolnih tačaka. Sve ovisi o tome kako oglašivač želi uraditi ulazak izdavača u kampanju.

Kontrolne tačke:

  1. Registracija u mrežu – u toku je proces odobravanja koji ispituje kvalitet izdavača odmah na ulasku. Ukoliko se radi o stranom izdavaču, ima nedovršenu web stranicu ili sumnjive podatke o registraciji, uvijek tražimo dodatne informacije na osnovu kojih ćemo ga ili odbiti ili komunicirati. Ako nismo zadovoljni i njegove aktivnosti ne mogu se kontrolisati, odmah ćemo ga odbaciti.
  2. Pristup kampanji kontrolisan mrežom – ako je kampanja zatvorena, izdavač mora opisati kako želi promovirati kampanju. Ako opis nije dovoljan, komuniciramo dok ne možemo 100 % odlučiti da je to odgovarajući izdavač za mrežu i kampanju.
  3. Pristup kampanji koju kontroliraju oglašivači – odobravanjem može upravljati i oglašivač, i odlučiti koga će pustiti unutra, a koga ne.
  4. Kontinuirano praćenje – kontrolišemo mrežu i ručno i sa algoritamskim robotom 365 dana u godini, nekoliko hiljada puta dnevno. I nije bitno da li su izdavači odobreni od strane oglašivača, mreže ili je kampanja otvorena.

Proaktivna i beskompromisna kontrola

Kao što je poznato među izdavačima, mi smo prilično beskompromisni u kontroli i upravljanju prometom koje isporučujemo oglašivačima. Ako nešto ne radi, obično komuniciramo s izdavačem i prije nego što oglašivač nešto primijeti. I to je pošteno, jer čak i u tome oglašivač bi trebao biti u mogućnosti da se u velikoj mjeri oslanja na mrežu. Alibizam je kada mreža kaže: „Na oglašivaču je koga će da ubaci u kampanju. Mi smo samo tehničko rješenje.”

Izdavači nam često pišu: “Zašto se bavite ovim kada se oglašivač ne javlja? U drugoj mreži se ne aktiviraju sve dok ne javi oglašivač…” Jednostavno i jasno, ne čekamo da oglašivač nešto primijeti, jer to nije fer. 

 

Pružanje samo tehničkog rješenja nije naš način. Pružamo affiliate kampanju kao uslugu i dodatnu vrijednost. I zato moramo stati iza onoga što isporučujemo oglašivačima.

Algoritamski robot Qtracker zamjenjuje desetine ljudi

2019. godine lansirali smo novitet, algoritamski sistem Qtracker, koji nadgleda mrežne anomalije, što se ne može ručno pokriti u velikim kampanjama. Stalno provjerava da li “se nešto dešava” što treba istražiti. Služi za desetine scenarija, koji otkrivaju neobično ponašanje i mrežne aktivnosti.

Šta na primjer?

  • Ako neko počne imati previše klikova – ovo može biti znak lošeg kvaliteta prometa, na primjer iz redirect-ova ili pop-up prometa. Ovaj je u mreži apsolutni tabu i kada se koristi, izdavač je odmah izbačen sa mreže bez prava na bilo kakvu proviziju. Možemo ga identificirati i riješiti u satima, a ne u sedmicama “dok neko ne primijeti”.
  • Ako neko počne imati previše konverzija ili obrnuto – ako neko pokrene kampanju i počne imati anomalno mnogo konverzija, provjeravamo implementaciju kampanje. Da li je sve u redu, da li je ispravno i korisno za oglašivača. Isto tako, ako konverzije padnu, pitamo se zašto se to događa. Radimo na tome da popravimo u korist oglašivača.
  • Ako nekome nedostaje jasan izvor prometa – ako u konverzijama nedostaje “referer”, URL sa kojeg je osoba kliknula. Vodimo računa da znamo odakle dolazi promet i ako ove informacije nedostaju, Qtracker to prijavljuje i affiliate menadžeri se bave time. Nedostajući referer često je znak da izdavač pokušava nešto sakriti. A to se na mreži ne tolerira jer igramo otvorenu igru – i sa izdavačima i sa oglašivačima.
  • Ako neko pošalje emailing – većina kampanja zahtijeva da se e-mailovi šalju na odobrenje. Ako primijetimo distribuciju emailinga, umijemo provjeriti da li je u redu ili ne. Ako je bilo kršenja pravila, odmah ćemo se suočiti s izdavačem.

Desetine ljudi bi trebale da budu zaposlene da upravljaju ovom količinom podataka. Qtracker to radi pouzdano 24/7 365 dana u godini. A ako nešto pronađe, interveniše affiliate menadžer. 

 

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Koje su kampanje dostupne u našoj mreži?